Elfte augusti - 2007

Lördag.

Jaa, jag börjar med att beklaga mig, vilket jag må säga att jag är utomordentligt bra på.
Jag har återigen lock för örat och det värker! Det har värkt så pass att jag är stel i nacken, tyck synd om mig, säger jag ju bara!
Lyssnar just nu på "Heman Hunters" . Hur blir det då när man blir kär när man är stor... För bra :') Emellan där har jag lyssnat på Bon Jovi, fick 25 låtar av Emilia och sedan spelat hamsterspel. Jag lyckades få en ny high scoore där, lite smått stolt (läs överlycklig) måste jag erkänna att jag blev.

Egentligen fick jag nog för mig att skriva blogg för att... jag kände att jag ville skriva av mig. Inte om något jättespeciellt egentligen, men det är enklare att skriva av sig för mig själv här än att bara sitta och tänka på det hela tiden. Men nu när jag väl sitter här, tagit mig i kragen... så har jag inte en aning om vad jag ska skriva för något! Otur, det må jag säga.
Hur som helst. I Onsdags åkte jag hem till Emilia, sov där en "natt" och åkte sedan hem på Torsdag kväll. På onsdagen kollade vi på film, lagade lyckad mat - det smakade mat, kollade mer på film, spelade hamster och så när Emilia satt och klottrade på datorn med mordsbenägna Henry ringde jag Fredrik. Först pratade vi 40 min på min mob, det drog inte jättemycket pengar i alla fall och sedan ringde han upp på Emilias hemtelefon så vi kunde fortsätta utbyta tankar i en timme. Emilia blev inte så glad, för hon var massa hungrig. När jag lade på var nog klockan nästan halv 4, där någonstans tror jag. För att.. mh, halv fem tror jag vi lade oss efter att ha kollat på ungefär en tredjedel av simpson filmen (trååkfilm).
I vilket fall som helst tycker jag om att prata med Fredrik. Det bara flyter på, vi snackar inte om jätteviktiga grejer, det bara... flyter.. Han är lättpratad, det lilla mysmongot. Men så attans elak också, igår.. ah, hade kunnat gett han en mängd med stryk om det inte hade varit för att jag skrattade som en dvärg. Pratade dryga timmen med honom igår också... Det var alldeles trevligt, minsann. hemtelefonen la av efter 24 min samtal med honom så jag ringde på mobilen. förbaskade hemtelefon, den har aldrig slutat fungerat förut, och så bara gör den så, för elakt! Jag saknar nog älskling lite, det gör jag, min älskling (;

Jag brukar tycka att jag skriver ganska sansat, inte mycket smilisar, lättläst, osv. Men nu... det flyter bara ihop, tankarna virvlar. Attans. Jag vet inte riktigt varför.... Kanske är det så när man tycker om någon? Allt blir inte sammanhängande, man kan inte tänka helt klart...

Nog för idag, det blir ju inte bra hur jag än försöker i vilket fall.


/ I.T.E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0