tjugofemte augusti - 2007

Ja, hade nog egentligen inte tänkt skriva så värst mycket idag, men hamnade ändå här på något vänster.
Har varit med mamma till ridhuset med hennes häst, jag red nog mest. Det blåste riktigt mycket och eftersom det är ett ridTält egentligen så låter det förskräckligt i duken och Pavarotti tyckte inte alls att det var det minsta trevligt.
Ska snart ner till Frövi en sväng och ta ut ett paket innehållande ett par nya jeans, får se om jag behåller dem eller inte.
Igår var jag till Örebro för att handla lite småsaker med Elin, Amanda och Emelie. Jag handlade tre par trosor för 99:- på Lindex. Tro sjutton att jag glömde kvar påsen på tåget hem. Sådant är verkligen Inte roligt. Blir så trött på mig själv. Skönt att jag inte glömde väskan med mobil, plånbok osv i alla fall. Kanske håller jag på att bli dement...

Igår tog det också totalslut med Fredrik. Vi hade väl något förut, han hoppades på mer, men, jag kände ingenting. Sådär i efterhand kan jag tycka, utan tvekan, att jag var feg, känslokall och rentav grym. Och i den meningen var inte grym något positivt. Jag ångrar mig inte, mitt beslut, men jag ångrar hur jag gjorde det. Allt vart fel, från första början. Det var inte dig jag älskade. Jag trodde kanske, då och då, att jag faktiskt älskade dig. Eller så var det så att jag ville älska dig, få känslor, massvis med svindlande känslor. Försökte uppodla något som inte fanns. Ingen har någonsin förut älskat mig, haft några djupare känslor för mig. Kanske var det de som fick mig att inte vilja ge upp, trots att det kändes fel. Jag kände mig obekväm. Det var inte någon perfect match, vi var och är så olika som man kan bli. Jag vet, att nu avskyr du mig, är besviken och ledsen. Ärlighet varar längst, brukar man ibland säga. Det känns bättre imorgon. Om inte, kanske dagen efter det. Jag är ledsen,
Men all denna press, tjat, ja, allt var fel. Det är jag är ledsen för är att jag gav dig falska förhoppningar. Det är misstaget jag gjorde som jag ångrar mest.

Alla dessa problem. Det är inte lätt att vara människa.

Hur som helst så ska vi äta kräftor ikväll tillsammans med Anne, Danne och Esben. Det är minsann trevligt. Ska även försöka hinna ut en sväng och rida Mozart och blåsten lugnar ner sig lite.
Laddar upp lite bilder tillsammans med dagens blogg, även om de inte har så mycket med dagen att göra. Men, .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0