Långsamt.

Det här kommer att bli ännu en superseg helg. Jag erbjöd Emilia att följa med mig till Marieberg imorgon för att spendera pengar, jag känner verkligen att jag vill shoppa, och det nu! Men hon hade inga pengar och att gå själv där i flera timmar har jag ingen lust med. Men det vore bra skönt... Får se hur jag gör. Ska kanske ta ner Mozart imorgon en sväng i stübben och longera honom, fortfarande syns det inte till någon sadel. Trist!
Om det inte blir Örebro så kanske jag är så vågad att jag tar en promenad, fixar i stallet och ojojoj vad det låter överdrivet roligt, må jag säga. Nej, jag vill göra något! Jag har så ingen lust att bara sitta här hemma nu igen, så blir det i stort sett varenda helg. FY!
Ahja, det är väl bara att acceptera läget och vara positiv. Jag är ju en sådan positivt lagd person. Och förresten, promenad är nog inte att rekommendera, jag är fortfarande förkyld och min näsa gör ont varje gång jag går utanför dörren.
Idag har jag gjort nationella engelska, hälsat på Mojje ett par timmar, fixat med hästarna och ptja. HÄNDELSERIKT VÄRRE! I vanliga fall brukar jag inte klaga så mycket över den biten, vara ganska nöjd med min sits, men nu känns det bara så överdrivet tråkigt. Jag är sannerligen uttråkad. Ingenting händer. FY!
Jaja.


GLÖM ALLTIHOP.. DET BLIR ÖREBRO MED SAXIN IAF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0