sjukling

Jag är förkyld, feber, snorig, ont i halsen, hosta, nyser, hela kittet! Jag har inte riktigt tid med det här, men dessvärre finns det inga valalternativ. Får se om det blir någon skola imorgon, beror på febergraden ikväll.
Det underliga när man är förkyld är att kroppen blir så vätskdrivande, är konstant kissnödig. Dricker ett glas te, kissnödig, går på toa, dricker te, hinner knappt ta en mun innan jag återigen är kissnödig. Varför är det så? Visst skulle jag kunna googla och undersöka saken närmare, men det är slöseri på tid.
Ingen ork för någonting. Gick ut vid lunch och skulle ge hästarna hö plus hämta posten. Resultat: Hosta som på kuppen nästa kvävde mig och anfåddheten femtiotvå gånger värre än i vanliga fall. I natt hade jag dessutom feberdrömmar (skulle jag tippa iaf, tror minsann att det finns något som heter så...), underliga drömmar, vände och vred mig ett flertal varv.
Med andra ord; tyck synd om mig, ge mig medlidande! (visst är det ungefär det intrycket man får av dagens text..?)

Jag har faktiskt fixat lite skolarbete också, gjorde klart mitt bokomslag.. jag är nojd (det är någon som inte är missnojd - källa : parlamentet) Ska nog för säkerhets skull också plugga lite elektronik.

Nej, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-02 @ 14:40:30
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0