trött och gråtfärdig

Sådär, nu var i alla fall äntligen matteprovet avklarat. Det kändes helt okej, men bara för det så gick det väl inte alls något vidare. Det är bara att vänta och se, hålla tummarna och försöka tänka på någonting annat så länge.
Nu var det visst inte alltför lång tid kvar tills det att gymnasievalet måste vara inlämnat. Närmare bestämt imorgon absolut senast klockan två. Får väl ägna varenda skoltimme imorgon åt att sitta nere hos syon och försöka bestämma mig. Det känns inte alls speciellt kul det här och jag har rejält med ångest som bara bygger på. Just nu är jag väl ganska inne på sam, mycket plugg och läxor men man får väl försöka göra det bästa av situationen. Kanske är det trots allt den linjen jag bör gå. Ska sova på saken, fast det har egentligen ingen betydelse. Kommer vara precis lika velig imorgon hur många timmar jag än sover.
Nyss var jag nära att få en gråtattack. Helt plötsligt, utan mitt medvetande, fylldes ögonen med tårar och jag kände hur min andning blev ojämn och inom mig.. hysteri! Det blir nog bra när jag fått in mitt val och det är avklarat. Det är åtminstone vad jag hoppas på. Hinner inte skriva mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0