jodåå

Vad ska jag skriva om idag? Vad finns det att skriva om?
Regnet som envist kommer i skurar och har gjort till och från hela dagen? Vad jag och Saxin har gjort (eller inte gjort snarare)? Nej. Det finns faktiskt väldigt lite att skriva om. Återigen har en ickelustattskriva- våg sköljt över mig. Är det bara jag som får sådana halkningar ibland?
Jag kan ju delge er vad jag och Saxin utfört. Ingenting. Förutom kladdkaksbak, idag igen och en hel del sing star sjungande. Min hals svider och är en aning hes. Men det är sådant man får ta. Saxin vinner hela tiden i alla fall.
Jag har duschat också. Skållhett. Efter den händelsen var min kropp lika röd som en kräftas och det stack obehagligt i skinnet. Men jotack, nu känns det bättre. Nu ömmar det lite bara. Det finns verkligen inte mycket att berätta. Händelselöst liv är bara förnamnet för dagen.
Hundarna, de små odågorna, slaktade två soppåsar med aliminiumformar och plastflaskor. Nödvändigtvis skulle detta dras ut över hela golvet. Precis som häromdagen då de anföll en pappersrulle och mina skosulor. Vore de inte så söta hade jag skickat dem på slakt.
Saxin duschar nu. Hon skulle inpacka håret i 20min. Det blir nog vackert. Risken att varmvattnet tar slut är ganska stor. Men det gör ingenting. Nu blev det riktigt tråkigt.
Gymnasiestart på måndag och jag är obarmhärtigt nervös. Riktigt nervös. Jättenervös.
Jag vet vare sig vad jag vill, tycker, känner. Jag oroar mig bara och knallar runt med en ständig klump i magen.
Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0