Virus

Mina vänner, det var inte det minsta svinkoppor. Läkaren konstaterade att det var något annat virus. Och jag har i stort sett bara en, eller möjligen två, prickar på ryggen. Så vem vet, antingen är det inte ens viruset eller så är jag lindrigt smittad. Nu gäller det bara att hålla sig ren. Jag ska skrubba mig till tänderna!
För övrigt sitter jag just nu med slingcreme i håret, blondering, dagen till ära. Om det blir bra eller inte återstår att se. Kniper det riktigt kan jag ju alltid inhandla blondering till hela håret... eller brunt. Nej. Det tror jag inte. Då ska det vara riktigt, riktigt nödfall.
Nu är det tretton minuter kvar till det att jag ska tvätta ur det. Jag har inte hunnit äta någon frukost ännu så jag är hungrig! Mer skrivande kommer det att bli, jag kommer med all säkerhet förmedla ut alla mina nervositetkänslor inför morgondagen. Ahmen. So long!

Kommentarer
Postat av: erica

Svar: TACK :D

2008-08-17 @ 14:11:21
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/
Postat av: Sabine

krya på dig!

2008-08-17 @ 15:35:39
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0