dischhhhh

Vaknade för trettiofem minuter sedan. Det var en riktig pärs bara att ta sig ur sängen. Nej förresten, tillåt mig skratta! (får tillåtelse och skrattar därefter) Det var då ingen säng! Två vidrigt icke sköna madrasser! Min rygg är öm som efter att ha sovit på dubbla spikmattor. Mer spartanskt kan det knappast bli! Det var på vippen att jag inte kunde vrida på huvudet i morse, nacken hade låst sig och ryggen molvärkte! Hur skönt är det på en skala? Ptja, två kanske? Nja, knappt. Fruktansvärt. Men jag ska väl inte gnälla... typ.
När jag väcktes kändes det hur som helst som om klockan inte var mer än strax efter åtta. Det är skymning ute, fortfarande. Alldeles grått och disigt. Och nu skall man bege sig ut. Rykta en minst sagt lerig häst och sedan fortsätta äventyret mot ridhuset för att pumpa skiten ur sig. Så rolig kommer min förmiddag/lunch att bli.
4 av 5 toasters.
Simma lugnt, morons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0