hastalavista

oh my! Kvällen äro nu kommen och det vankas lite middagsmat. Mamma har gjort kött och klyftpotatis, inte illa alls! Danne, Esben och deras mor äro här för att avnjuta detta tillsammans med oss. Vi har suttit och druckit lite bärs (i hopp om att låta grabbigt tuff) och sissodär. Typ. Ser fram mot morgondagen, laddar batterierna till kameran. Måste nog ta och packa mina grejer som jag ska ha med mig imorgon. Bäst att göra det ikväll. Kommer nog komma sent i säng, idag också.
Jag känner mig så glad idag. Bara den vetskapen att man har så härliga vänner som alltid ställer upp och hjälper till. Det är helt fantastiskt, man kan skatta sig väldigt lycklig. Den här dagen har varit super, kan knappast bli bättre. Hästar varvat med vänner varvat med lite arbete och lite pianoklinkande. Det är bara så bra. Och nästkommande dagar kommer möjligen bli ännu bättre. AHMAHGAHSAMAZIIIING!
Fick precis en hel jättetjock pärm med gitarrmaterial. Gitarrkurs, liksom! Ska få låna den av Danne. HELT TOPPEN!
TACKTACKTACKTACKTACK!



LOVEYOULOVEYOULOVEYOU!!

Kommentarer
Postat av: DIN ANDREAS

jag har blogg igen.

coolt.

gnu.

2008-12-21 @ 23:10:23
Postat av: DIN ANDREAS

jag har blogg igen.

coolt.

gnu.

2008-12-21 @ 23:10:24
Postat av: ANDREAS

2008-12-21 @ 23:10:34
Postat av: ANDREAS

NEJ!

2008-12-21 @ 23:10:37
Postat av: alltså

nu blev det väldigt mycket fel här.

jag har blogg igen ida.

jag är inte idas.

min kommentar kunde misstolkas.

så ni vet.

julmust är godt.

hihi.

dumhufve.

jag är knäpp, ja.

hoppas du skrattar nu.

2008-12-21 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0