i need space.

Goddag yxskaft.
Jag vet verkligen inte vad jag skall skriva.
Den här dagen har varit minst sagt död.
Började strax före nio.
Två lektioner.
Gjorde en tipspromenad om julen.
Lunch. Otäck lunch.
Rast. Frös och somnade nästan.
Två lektioner till.
Den sista lektionen var det idrott.
Ny lek skulle provas, maffian.
Jag fick vara med och det var fedt roligt.
Det var jätteroligt.
Fritids.
Mellis.
Ner till förskolan.
Många snorade och snörvlade och hostade. Fy.
Jag har fått hosta. Intressant.
Spelade skitgubbe och finns i sjön.
Började gå hem. Snöslask från himlen och jag höll på att frysa häcken av mig.
Jag kom hem. Alla åkte.
Sov i en och en halvtimme. Skönt!
När jag vaknade hade mitt ena ben förfrusit. Ingen känsel, med andra ord. Det var mindre skönt.
Jag har en inomhusigloo på mitt rum.
Sedan kom alla hem.
Jag och pappa gick ut i stallet och mamma lagade mat.
Esben är här. Han och bror kollar film. Jag skall nog joina.
Imorgon förmiddag har Saxin sagt att hon skall komma.
Fy, så trevligt!
Sedan blir det Eleni. Ännu mer trevligt. Trevlig dag ab.
Hemskt tråkigt upplägg på bloggen,
har så dåligt med fantasi.
För övrigt är jag på bra humör, men jag är fortfarande hemskt trött.
Läskigt.
Okej.
Antingen kolla otäck film med mamma och pappa
/
rolig film med Esben och bror.
Hm.
Puss.


Kommentarer
Postat av: saxin

ledsen att jag inte kom, ville verkligen spana in ditt rum. Men detta var enda dagen på typ tre veckor som jag verkligen fåt sova ordentligt. :( men vi leker ikväll! :D

2008-12-06 @ 13:24:11
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0