Lovers are lonely



Godkväll folks!
Jag borde egentligen ligga vid det här laget, men det är mycket man borde.
I morgon är det måndag. Tillbaka till snoriga ungar och blötsnö.
Övningskörningshandledarkurs imorgon. Esben ska med. För tredje gången.
Sedan blir det till att hålla sig inne. Ja, inte för mig. Utan för er. Då skall det köras, minsann.
Tuta och köra.
Barn i 6årsåldern och äldre är så kryptiska. Jag förstår mig faktiskt inte på dem speciellt. Kanske är det något man gör med tiden... knappast! Otänkbart att jag varit sådan. Nej, jag har nog alltid varit en liten trind tant.
När jag är själv hemma på det här viset blir jag riktigt paranoid. Fy. Det står fula gubbar med kniv bakom varenda dörr. Och finns de inte bakom dörren kommer de säkert komma in och hoppa upp bakom mig. Skrämma skiten ur mig.
Åttiotre dagar till det att jag blir sjutton år. Fy sjutton. Mindre än tre månader, skulle man kunna säga. Vad intressant. Men det är väl precis som alltid, det spelar ingen roll om man är tolv eller sjutton. Jag har aldrig märkt någon skillnad.
Idioti.
Godnatt, kära grönsakshandlare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0