ONTTTTTTTTTTTTT

Jag tror att jag har pillat in apelsinsaft (inte apelsinsaft som man spär ut med vatten utan det rinniga i apelsinerna som får det hela att smaka apelsin) i ögat. Jag lovar och svär, det gör ont! Det kliar och svider. Alternativt kan det också vara finnmedel eller någon annan otäck kemikaliebaserad produkt.
Har hållit på och städat sedan i morse. Eller ja, morgon och morgon. Klockan var ett par minuter i elva när jag kom upp. Ja. Jag har lagat mat också och så nu ska jag förbereda mig för kvällen.
sista kvällen.
januari.
jag kommer sakna dig.
något alldeles otroligt mycket.
redan nu gör det ont.
att jag fick lära känna dig...
du är en otrolig människa.
mina två favoriter.
båda två på samma gång.
ni lämnar ett stort tomrum.
jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: saxin

sluta skriv sådär och sluta påminn mig! jag kommer sakna dom förskräckligt mycket..! :(

2008-12-23 @ 16:24:17
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0