tuturru

Bloggpaus i ett par minuter.
Har städat badrummet vilket är det absolut äckligaste jag vet . Rentav vidrigt är det!
Handfat går väl an, ta ett djupt andetag och skrubba på, liksom. Men toaletter och toaringar. Frågan är inte om jag spyr, utan när. Jag fick en sur uppstötning.
Jag är skyldig mamma drygt niohundra kronor. Känns riktigt otäckt!
Drygt sexhundra för Coldplay och drygt trehundra för kläder.
Någon som vill skänka en fattig tjej en slant? 
Och vilken dag som helst ska vi in till Örebro och inhandla saker till mitt rum. Och därefter blir det mellandagsrean. Ja, jag är i stort akut behov av pengar. Får sälja min lillebror. Ingen som vet om en "vi fem'-böcker samling är värdefull? Har alla böcker förutom en eller två. Det är väl tufft?
Funderar på att göra en blogg till mamma... det borde jag göra.
Ska nu ut till hästarna alldeles strax, sedan måste vi väl fixa något middagskäk. Därefter kommer jag vara död av trötthet.
Fy, häktisk dag.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0