vadårrå?

Mycket fullspäckad dag, speciellt såhär inpå småtimmarna.
Försov mig något alldeles förskräckligt idag.
Min mobilklocka visade halv elva, jag fick en chock och trodde att jag skulle dö.
Tack och lov var den egentligen inte mer än halv tio.
Gjorde mig i ordning på tio minuter.
Gick från praktiken tjugo över fem. Tillbringade en stund hemma hos mormor och morfar.
Stressade hem med mamma. Fika med A och E.
Ut och rengöra transport.
Byta om och så iväg igen.
Hämtade upp mormor och fortsatte till Örebro.
In i en lägenhet, tittade på soffan, satt i soffan, tittade igen, köpte soffan.
Detta tog MAX tre minuter.
Bar ner soffan, in med den i transporten och så vidare till Coop.
Mormor och mamma inne på Coop är inte en bra kombination. Tid. Tid är något det tog.
Köpte hårfärg så nu sitter jag och blir rödhårig. Eller som det stod på paketet "höstbrun".
Jo tjena. Det skriker rött. Intressant. Vågat, framförallt!
Mina föräldrar är gulligast idag. Mina päron.
Mamma bakar en kaka just nu. Den kakan ska jag bjuda på i morgon.
Kladdkaka. Är det väldigt illa kaka vald att ta med och bjuda personalen på sista dagen?
Min handledare älskar Center. Jag ska ta med Center också.
Pappa erbjöd sig dessutom att sova på madrasserna i natt.
BÄST!!!!!
Höll även Coldplaybiljetterna i handen ikväll. Kändes så tufft!
Skiten i håret kliar något alldeles förskräckligt.
BLIR TOKIG!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0