VRICKAT!!

AH! Klockan 17-20.30, aldrig någonsin tidigare har tiden gått så otroligt långsamt! Bevare oss väl.
Min mamma är den stördaste jag känner.
Som den trinda rödmosiga tant jag är tog jag ett tugga av mammas kaka i en av pauserna.
Kvinnan blir inte glad och är inte sen att ge igen. Pappa går iväg och jag ropar efter honom, MYCKET diskret, att 'ta med en kaka åt mig'. Han hör givetvis inte vad jag säger utan ber mig att upprepa. Jag hinner inte, för som den hjälpsamma individ min mor är så gör hon det.
"IDA VILL HA EN KAKA!!"
e's mor: "hoppas att han har med sig en shoppingbag".
mamma: "JA, IDA VILL HA MÅNGA KAKOR!"
En lätt röd nyans lade sig an mina kinder. Barnsligt, det var precis vad det var!
Sedan slängde hon käft med en gubbe som gör vänstersväng i bbro för jämnan.
AH!
Jag hatar även idag allt svenssonsvensson. Så otroligt trött på det. Jag gillar spontana och impulsiva grejer. Jag avskyr allt seriöst hela tiden. Det finns faktiskt så mycket annat som är roligt. Jag har ingen lust att bli förtidspensionär!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0