What have I done

Hej.
Här är det taskig uppdatering. Beror nog delvis på det två dagar långa datorförbudet jag hade. Det var kul. Åtminstone ganska spännande. Alltid lika kul att se en absitensdrabbad tjej klättra på väggarna. Fast faktiskt, det var inte så farligt.
Idag har jag jobbat.
På grund av de hemska madrasserna jag sover på om nätterna, nu när mitt rum är under förändring, har jag ont i nacke, rygg och är oändligt trött. Fy. Blir som ett dike i madrasserna, inte jätteskönt om jag får säga det själv. En aning obehagligt, till och med.
Imorgonbitti ska mamma försöka få två biljetter till Coldplay den 22 augusti. En till mig. En till Emilia.
På fredag ska jag sätta upp en tipspromenad på elljusspåret.
På måndag är det bara fyra dagar kvar till jullovet. Jag älskar lov. Jag älskar att sova.
I helgen blir det FF. Totalt FF!
Jag skulle tända ljus idag i matsalen. Jag brände sönder min tumme. Två gånger. Ont!
Jag ska köpa röd hårfärg.
Ska färga det så fruktansvärt rött.
Eller nej. Kanske inte. Men jag ska färga håret i alla fall. Åt rödhållet.
Vad som helst förutom det jag har nu. Uh, trivs inte alls.
Slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0