måndag, dude

Sådär, då har jag snart genomlidit veckans värsta dag (eller ptja, tisdagar är på gränsen till värre).
Började dagen med att komma försent till skolan, fortsatte sedan med inte alltför mycket. Kände mig ganska trött och loj. Men visst, helt okej dag... ska inte gnälla. 
After the plugg åkte jag och tränade, helt okej rolig träning idag, må så sägas. 
Och dessutom, som pricken över i:et på den här dagen; vi fick tillbaka internet+telefonen flera dagar tidigare än väntat. Eftersom ledningen gått av skulle det återkomma, lagas, torsdag natt. Men se här, det var tillbaka redan idag vid lunchtid. Det tycker jag är bra gjort, tummen upp! 
Ska snart gå ner, dricka te och plugga so. Satt halva natten igår också med det eftersom jag skulle ha gjort det idag, men vår so-lärare var sjuk så det blir väl imorgon eller på onsdag, kanske. Lärare borde meddela mig så att jag vet, menar, då behöver jag ju inte plugga skiten ur mig dagen före utan kan ta det lite lugnt. Ahmen. 
Har precis kollat på de två senaste avsnittet av andra avenyn och jag måste säga att jag inte är alltför förtjust i den serien längre (allt grundar sig på dagens sedda avsnitt). För mycket krångel och förstörelse. Alla kan faktiskt inte vara otrogna hela tiden, det är ruskigt dåligt. 
Hur som helst.. resten av den här veckan kommer (som jag planerat i alla fall) att se ut på detta sätt: 
Tisdag: Plugg, boks. 
Onsdag: Plugg, rida, friidrottsträning 
Torsdag: Plugg, Boga 
Fredag: Plugg, träna, rida 
Lördag: Träning, revy med mormor och morfar 
Söndag: Träning, dela reklam, rida 

Tjaddå! 


And I'll never stop loving you
I wanna wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
; jag tycker verkligen om dig, du ger mig speciella
känslor- sådana som känns i hela kroppen
du är k ä r l e k och jag tror att jag är lite k ä r ,
i dig... i still love you, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0