sjuklingar,

Idag slutade vi klockan 11. Jag måste bara börja med att skriva det så alla som läser det här verkligen noterar att vi slutade klockan 11!! Helt underbart. Först hade vi No, halvt med lärare, halvt utan lärare och sedan lite hemkunskap där vi.. öh.. kollade på en film om gammal reklam. Efter det så fick vi byta lite och ha matte så att vi kunde sluta därefter eftersom vår so- lärare var sjuk och spanska-lärararen. Perfekt! Fyra lärare sjuka i vårt arbetslag, det tycker jag är helt okej faktiskt.
Jag och Elin käkade pizza och lite sådär medan vi väntade på att min moder skulle hämta upp oss. Och nu har precis mamma åkt iväg till något möte på jobbet, när hon kommer hem om drygt ett par timmar skall jag ha dammsugit och plockat ur diskmaskinen.. Usch, jag har inte alls någon lust med det nu. Ligger efter med en hel del timmar sömn och skulle helst av allt bara gå och lägga mig och sova, vore hur skönt som helst.
Igår krossade jag halva mitt liv, en aning dumt kan man ju påstå och ja, jag ångrar det något grymt. Jag ångrar allt från början till slut och är trött, besviken och arg på mig själv. Men jag ska ordna till det, det måste fixa sig, jag måste fixa det här.. kan inte ha det såhär!
Ja.. ska väl viga mitt liv åt städning nu då.. senare blir det träning! *happydance*

Tjaaaaaaaaaadddddå!


Uppdatering. kl 16:22
Nu har jag dammsugit och plockat ur disken! Pjuh, jag är fortfarande lika trött.. om inte ännu mer. Ögonlocken behövs snart spärras upp med knivar.. nålar eller något för att jag skall orka titta och hålla mig vaken. Lyssnar just nu på James Blunt, egentligen är det mot min policy, men ptja, jag är nog inne i en sådan där depp-period då hans musik känns.. lockande, han har ju inte gjort alltför många peppiga låtar. Ett par timmar kvar tills jag drar på friidrott nu, räknar nästan minutrarna för att jag är så uttråkad och inte riskera att somna.
Pappa kommer hem från Högbo idag, han har vart på någon kurs. Får se om han eller moder kör mig och Esben till träningen.. möjligtvis ska min oerhört lata lillebror med också. Just so you know. Det ska också konstateras, i min deppighet, att jag verkligen inte kommer komma iväg på Mando Diao, DET är sorgligt! Men.. jag överlever väl förhoppningsvis ändå.
Är så less på mig själv. Varför... Varför ska jag förstöra allt?

TJAPÅRREJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0