fempunktslistan del2

Det har gått uselt och jag förstår inte ens varför jag drog i gång det här dumma projektet. Jag har vare sig orkat uppdatera angående listan eller tagit itu med punkterna, eller jo, liiite har jag gjort i alla fall.

1. Rida igång Mozart på allvar och göra tävlingsdebut.
Efter två veckor: Det har gått relativt mycket framåt, speciellt den senaste veckan. Ett flertal uteritter varav minst ett par legat på 2,1 mil och så träning i ridhuset både utan och med instruktör. Det känns helt okej bra just nu!

2. Viktminskning
Efter två veckor: Det står absolut helt still. Efter jobbet har jag inte orkat ta itu med något annat förutom ridningen. Inga framsteg, inga baksteg. Ska föööörsöööka satsa mer efter nästa vecka.

3. Städa mitt rum 1 gång i veckan
Efter två veckor: HAHA! Det här var ju ett skämt redan från början. Visst kände jag mig just då, i det ögonblick då jag skapade den här korkade listan, väldigt pepp. Men nu.. Nej! Jag är omöjlig angående städning. Jag har dock städat en del annat, men inte mitt rum. Mitt rum är inte roligt. Just nu är det mest kläder framdraget överallt, som vanligt, och är i stort behov av röjning. Jag ska försöka fixa't.

4. Köpa en laptop
Efter två veckor: Nej, det får vänta. Jag är inte längre helt säker på om jag verkligen vill ha en. Jag stod ju där inne på expert och velade och velade som slutade med ett tvärnej. Äsch, det är ingen panik. Egentligen skulle man kunna stryka den här punkten...

5. Skicka iväg min bok och börja på en ny
Efter två veckor: Den är iväg- skickad till fyra olika bolag, som sagt och nu väntar jag på svar. Eller nej, det kan jag inte direkt påstå att jag gör. Men jag hoppas i alla fall att de kan förbarma sig och ge mig ett litet omdöme...
Börja på en ny har jag faktiskt gjort och jag har kommit ganska långt. Men så känner jag nu efteråt att nej, det är faktiskt inte min stil. Så jag avvaktar och tar dagen som den kommer. Kanske blir det något till hösten... Jag ska låta bli att stressa fram något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0