inte kul

När jag väl vaknat och lyckats komma på fötter bestämde jag mig för, precis som i stort sett alla andra mornar, att ta min frukost och förpassa mig ut på altanen i en skön fåtölj. En god bok samt frukost att avnjuta utomhus under avslappande former i en trevlig miljö. Jag sitter där och äter, vänder blad, gör misstaget att råka lukta. Bara en helt vanlig liten sniffning.
Stanken av något osannolikt stickande och illamåendeframkallande tränger oförhindrat upp genom mina näsborrar. Jag ger en av våra granngårdar en mordisk blick och luktar än en gång, nej, jag hade inte misstagit mig. Det luktade ren och skär koskit! Grannen har djur som skiter ur sig sådant som luktar koskit, han har ungtjurar. Så visst, lite får man väl räkna med. Men faktum är att aldrig tidigare har jag känt stanken av dessa vidervärdiga korkade djur. Om man visslar förbi en bondgård med bilen en sommardag så gör lukten mig absolut ingenting, snarare så tycker jag att det känns lite småtrevligt somrigt. Men nu var det skillnad. Jag satt och försökte avnjuta min frukost. Tack för det, televerket.
Jag ska ta mitt ärtrör och skjuta på dem. Vänta ni bara, era bråkmakare!


13.54
Tänkte bara uppdatera en liten upplysning för intresserade parter.
Det är numer bestämt att jag följer med Saxin på husbilstrip,
kommer hem på söndag, blir förmodligen ingen uppdatering förrän då.
Ha det bra, folks!


Kommentarer
Postat av: jeanny

Var med och tävla om 10 par jeans !



Det enda du behöver göra är att kika in på min sida och klicka på bildlänken om tävlingen som du hittar i menyn. Bli medlemm, det tar bara några sekunder sen är det bara att tävla.



GOOD LUCK !

2008-07-17 @ 11:45:17
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: sanny

jaa, visst är hon :)

2008-07-17 @ 17:23:16
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Mari

Sv: Så sant! :)

2008-07-17 @ 18:23:40
URL: http://kolikmim.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ha en bra kväll :)

2008-07-17 @ 19:32:13
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0