Kunde inte låta bli

Blir en liten uppdatering såhär på morgonkvisten i alla fall.
Saxin ligger gladeligen och sover. Jag gav upp redan vid halv tio. Stel nacke och outhärdligt varmt, som vanligt. Det är som att befinna sig mitt inne i den hetaste afrikanska djungeln eller öken eller vad som helst som är jättevarmt. Jag vill inte ens tänka på hur varmt det måste bli här inne när det dessutom är varmt utomhus, sådant där riktigt sommarväder. Då lär man ju förgås av syrebrist och svettningar.
Igår kväll när vi kom hem hit käkade vi pizza, vilket smakade gudomligt bra. Därefter kollade vi på film, Stockholm boogie. Den var faktiskt bra, åtminstone rolig samt underhållande. Ingen film som berörde och påverkade, skulle jag vilja påstå, men absolut sevärd om man gillar den sorten av film. Innan kvällen hann lida mot sitt slut ägnade vi oss också åt att kolla på lite humor. Jo, det var kul.
Idag drar vi oss iväg framåt tre. Jag har med mig båda mobilerna, här tar vi inga risker angående slut på batteri eller andra otäckheter som skulle kunna inträffa. Jag skulle kunna skriva ut mitt nummer här, men vid närmare eftertanke känns det löjligt och jag inser samtidigt att det är i vilket fall ingen  som skulle våga/känna behov av att kontakta mig. Och varför skulle jag vilja bli kontaktad? ... för att jag älskar att prata i det oändliga, givetvis.
Nej, är det någon som vågar fråga så visst.
Saxin sover fortfarande.
Ska jag kasta pepsimaxflaskor på henne eller vad?!

Kommentarer
Postat av: Victor

Man tackar, man tackar!

2008-07-18 @ 13:52:18
URL: http://wikke.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: man tackar så mycket (:

2008-07-18 @ 14:05:11
URL: http://soffelull.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hur skulle du beskriva din stil med bara ett ord? Gå in på min blogg och berätta! :)

2008-07-18 @ 23:26:56
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0