Nu är det slut

Den här dagen har varit en blandning mellan fantastisk och jättesorglig. Började nästan lipa när jag satt på mopeden i spöregnet på väg hem. All personal var jättegullig och när vi satt och fikade harklade sig plötsligt rektorn. Med hjälp av en liten kille fick jag en present och blommor. Jag öppnade inte presenten förrän jag kom hem.
Det var en liten vit kruka med ett rött hjärta på med dumleklubbor i. Det är så att jag blir rörd. Jag fick även en bild på mig och barn när vi sitter och håller på med playdoodeg och en text som önskar mig lycka till plus ett litet omdöme. Jag fick även med mig hem; en påse morötter, äpplen och pizza. Blev jättemycket pizza över vid lunch så nu ska jag käka ljummen pizza och kolla film, fira att jag har semester. Men jag blev verkligen glad, det var så omtänksamt och gulligt gjort.
Mor, far och bror är någonstans (var ligger göta kanal nu igen?) och ska cykla runt göta kanal. När jag ringde senast var det bra taskigt väder så det var på ett musteri och skulle sedan även till cloetta. Så jag är alldeles själv, på sätt och vis skönt.
Skriver nog lite mer senare.

Kommentarer
Postat av: JYTTE

SV: Jaha jag får säga förlåt (A) Men det är faktiskt många som klagar på musiken menmen vad är en snook-blogg utan snook-musik? :D

Ha en trevlig kväll !

2008-07-11 @ 23:14:21
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0