ohyes

Yeap, jag lyckades övertala modern min att skjutsa in mig till biblioteket. Men det var inte det lättaste vill jag lova. Jag fick köra på alla varianter jag kunde komma på.
Be snällt och uppriktigt.
Tvärnej.
Låtsas att jag inte bryr mig, men blir egentligen både lite sur och besviken.
Suckar.
Fortsätter vara butter. Förklarar min outhärdliga situation.
Hänvisas till mopeden.
Avböjer vänligt men bestämt.
Ser riktigt trumpen ut. Vilket jag också är.
Okej.
Nu ska vi förhoppningsvis alldeles snart åka och jag ska låna på mig alla möjliga böcker. Fy, jag riktigt längtar efter att få läsa lite ungdomsromaner.
Det är nästan ett år sedan som jag åkte på en böter (som jag tack och lov slapp att betala) så jag hoppas att de har plockat ned "wanted" lapparna på mig. Jag finns säkert i deras register...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle komma med Calle efter SK'n.. ;)

2008-07-30 @ 15:10:56
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0