perfect

Jag somnade ovanligt tidigt igår kväll/natt, tvärslocknade mitt under P3. Jag fick igen det på morgonen och vaknade någorludna tidigt. Halv tio redan. vilket är det näst tidigaste sedan jag slutade jobba.
Jag drog på mig ytterst lite kläder, Sverige fortsätter ju att bjuda på detta otroliga solskensväder och placerade mig i vinbärsbuskarna. Plockade ett par liter röda innan jag var böldbelagd över kroppen, bromsarna vägrade låta mig vara ifred.
Blev sedan lite sola på studsmattan, gick igenom vt och nu ska jag alldeles strax koppla jyckarna och gå en sväng med dem. Älskar sådana här dagar när jag känner att jag verkligen vill göra saker, riktigt härligt.
Framåt kvällningen ska jag och moder Abraham ta en tur på hästarna och därefter kommer A och D hit, blir att grilla, prata och umgås. Mysigt.
Ska nog även ta och slå en pling till Mojje, vet att hon nu är i stort behov av hjälp med både städning och gräsklippning. Hon har ju skamligt nog kommit i skymundan nu när jag jobbat och sen, måste jag erkänna, att jag inte haft en tanke på att höra av mig. Farmor ringde nyss och lämnade en liten påminnelse angående det. Dåligt samvete ab.
Ska se om jag kan lura upp Fader Hercules någon dag i ottan så att vi kan ta en fisketur i båten. Har inte hunnit ut något med båten än, inte alls roligt. Brukar alltid vara trevlig att sitta där i båten klockan sju på morgonen, trött, småprata och allt är tyst och lugnt.
På måndag blir det förhoppningsvis Örebro med Saxin och moder Abraham. Hoppas sannerligen bara att jag fått mina pengar till då!
Nej, nu får det vara nog.

Fanns ingen sådan där kodellervaddetnuär så att det gick att fixa uppe't.
Därför blir det bara en länk: http://www.youtube.com/watch?v=_OWzDP5cnE0&feature=related
SOMMARENS BÄSTA LÅT! DEN ÄR KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0