shopping

Har spenderat hela dagen i Örebro och nu värker mina fötter som aldrig förr. Först gick jag, mor och bror (dock på olika håll) runt drygt två timmar  i stan innan vi styrde kosan till Marieberg där jag ytterligare drygt fyra timmar traskade omkring. Till slut var jag så trött på kläder att de stod mig upp i halsen men jag fick tag i en hel del varav det mesta var på rean. Rikligt med fynderier!
Mamma bjöd mig på mat på Kinamuren (bror band vi i ett koppel vid en lyktstople utanför) så numer vill jag aldrig återse en friterad köttboll. De veg. vårrullarna däremot var utsökta. Jag gjorde även upptäckten att kineser är mycket glada. Åtminstone de på kinamuren.
Det blir bilder på mina inhandlingar för intresserade.
Så mycket mer tänker jag nog inte skriva...


Randig tröja, JC
75:- (tidigare: 249:-)

Skor, din sko
199:-

Kjol, joy
149.50 (tidigare: 599:-)

Tröja, Lindex
99:- (tidigare: 199:-)

Skjorta, Lindex
249:-

Blågrönturkos tröja, JC
55:- (tidigare: 179:-)

Mintgrön tröja, Gina
Fick den i present
av tjejerna från Cypern.
Jättegulligt!

Och så köpte jag även engångshyvlar- bra att ha,
mascara och hårnålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0