sundaay

Hejsanhejsanhejsan!
Har varit en sväng till Arboga och träffat söta vänner. Nu ska jag alldeles strax ta på mig lite myskläder, plocka med mig en filt, kudde och min bok och ge mig av ut till stutsmattan. Ska ligga och läsa lite, bara ta det lugnt. Är trött sedan gårdagen, för få timmars sömn kan jag tänka.
I morgon börjar jag sista veckan på jobbet. Skönt men samtidigt trist. Jag kommer verkligen sakna flera av ungarna. Många har gått på semester nu så det blir nog relativt lugnt. Men kommande vecka bestämmer jag i stort sett helt själv vilka tider jag vill ha, yes!
Har ingenting att blogga om vilket resulterar i små, små uppdateringar. Får se om jag kommer på något trevligt att berätta...
Har funderat en hel del och jag hoppas verkligen att det blir en helgresa till London i höst! Det skulle vara riktigt roligt. Jag har ju en inbjudan, bara att bestämma datum, fixa biljett och så åka. Behövs dock lite mod för att jag ska ta det steget... Var ju så attans länge sedan jag träffade Madeliene, ska försöka slänga iväg ett mail ikväll eller åtminstone inom en snar framtid. Kommer ju antagligen att träffas första helgen i Augusti kom jag precis på, då får jag försöka se till att vi bestämmer något!
Skulle även vara superroligt att ta ett tåg till Uppsala och träffa paret G, var väl cirkus ett halvår sedan jag träffade dem nu... kanske ännu längre till och med, tiden går för fort. Hur som så börjar det verkligen bli dags att träffas. Kanske även kan bo någon natt eller så hos fam. A.. Jag vill verkligen bara sticka iväg nu... Skönt vore det!

Älskar den här låten! Saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0