tårdrypande

Med rekommendation från Tommy bestämde jag mig för att kolla på "forrest gump". Den är från -94 och därmed ganska gammal, men på något vis har jag missat den totalt.
Underbar film. Fantastisk. Mästervärk.
Hade jag varit lite mer åt det sentimentala hållet som jag är ibland, sådär när jag känner mig deppig, då hade jag störtbölat som ett litet barn. Men ögonen tårades ändå vid ett flertal gånger. Den var verkligen fin.
Ja, det var väl i stort sett allt jag hade att säga angående detta.
Jag och moder Abraham red ut en sväng vid halv sju draget. Det borde vi inte ha gjort. Genast attackerades vi av byggdens alla bromsar och detta höll i sig de nittio minuterna vi var ute. Hemskt.
Nu var det slut på det roliga. Ska snart blada reklam. Får se om jag försöker sova tidigt. Eller inte.
Godnatt hur som.

Kommentarer
Postat av: saxin

"Run Forrest, RUN!" - hela klassen bröt ut i ett såkallat asgarv. Filmen är värdelös..! ;)

2008-07-27 @ 16:54:36
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Det är en grym film!

2008-07-27 @ 18:16:44
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jag sa att den va bra ^^ älska filmen <3

2008-07-28 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0