detdu.

Vi hade inget som helst Internet igår. Rejäl uthärdig åskskur som höll i sig ett flertal timmar och efter det var Internet dött. Nu på förmiddagen var det dock igång igen och det tackar och bugar vi för.
Jag ringde lönekontoret på morgonen, ett av mina första riktiga vuxensamtal. Mamma tvärvägrade ringa och sade åt mig att jag var "stor nog", så det var bara att fatta luren och kliva in i vuxenvärldens kaotiska samhälle. De hade slarvat med mina papper så jag får in lönen om några dagar. Tänkte kräva ränta, men jag lät bli. Faktum är att jag verkligen var i STORT behov av de där pengarna. Får försöka låna lite av mamma och så har jag ju reklampengarna. Det är ju alltid något.
Idag ska jag försöka få ännu lite färg, om det nu inte ska bli åska igen. Skulle inte förvåna mig.
Mormor och morfar kommer hit alldeles snart. Huset ska fortsätta målas.
Ikväll kommer U hit, time for the third step.
Ska även försöka hinna ut en sväng på hästarna framåt kvällningen. Det är obarmhärtigt mycket fän i luften nu.


I don't want half hearted love affairs
I need someone who really cares.
Life is too short to play silly games
I've promised myself I won't do that again.

It's got to be perfect
It's got to be worth it
yeah.
Too many people take second best
But I won't take anything less
It's got to be
yeah
pertect.

Young hearts are foolish
they make such mistakes
They're much too eager to give their love away.
Well
I have been foolish too many times
Now I'm determined I'm gonna get it right.

[det är en toppenlåt! .. länk finns i ett tidigare inlägg!]

Ingen har sagt att det ska vara lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0