åttonde juni.

Idag har jag skrivit hela dagen. Jag gick upp halv elva, tog med mig ett par smörgåsar upp och började redan då analysera texten jag skrev igår. Sedan dess har jag enbart suttit här. Har inte varit på toa, inte hunnit med någon lunch, ingenting. Eller jo, jag har hämtat cola vid ett par tillfällen. Någonstans ifrån måste man ju få energi. Jag har idag ägnat minst fem timmar åt att skriva. Nu har jag faktiskt kommit så långt att jag är inne på ett av mina sista kapitel. Jag förstår inte riktigt att det är sant. Min mage pirrar och jag är helt överexalterad. Tänk att jag faktiskt för första gången i mitt liv skall avsluta någonting. Otroligt. Hjärtat i halsgropen. Nu ska jag fortsätta, vill försöka få klart på ett par timmar. Inte säkert att jag lyckas, men klart ska det bli inom åtminstone ett par dagar. Min bästa medicin är press. Önska mig lycka till!
Fortsättning följer...
20.20
Avslutade boken för 50 minuter sedan. Nu är den på det stora hela klar. Givetvis ska det ändras, fixas och korrigeras. Även fast den är totalt urusel så är jag lite glad.
22.39
Det är vamt på det här bygget.
Jag har bakat och stått i, ska snart ta ut den första... grejen ur ugnen och sedan in med den andra.
Någon sömn för mig i natt lär det bli snålt med. Men det är okej!
00.59
Kul att man kan sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska ha minst 10% rabatt;)

2008-06-08 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0