elfte juni.

Det blir säkert regn, nu igen.
Jag hatar spindlar.


12.28
Och så rätt jag hade.
Några få minuter efter det sparsamt skriva inlägget öser det ned utanför.
Mysigt.
12.51
Återigen en helt meningslös dag, förutom det faktum att jag faktiskt ska åka till en av Sveriges största städer för att inhandla en tröja. Jag har säkert tjatat om det förut, men jag gillar att upprepa mig. Jag kan vara en ganska tjatig person. Särskilt på bloggen. Imorgon slutar jag. Dan före dan liksom. Tiden rullar oförhindrat på, skulle man kunna säga. Längtar hem till lilla huset på prärien. Men å andra sidan är jag snart hemma igen. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i'll be waiting on you here when you comes home..!

2008-06-11 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0