envisa förkylning

Igår kände jag mig nästan helt frisk igen. Visst, snörvlande näsa och lite hosta, men för övrigt ingenting. Idag är alltihop tillbaka. Halsontet framförallt, trött- och orkeslösheten, huvudvärken. Ska nog lägga mig och vila en stund så småningom. Känner hur punkt 2 går åt skogen den här veckan.
Lugn dag idag, inte speciellt mycket barn. Men det är bra mysigt det här med barn! Det är faktiskt en alldeles speciell känsla när en liten unge, med våta kinder, små lena händer och smutsiga byxor, kryper upp i ens knä och vill ha tröst.
Var ute och red 2h45min med moder igår. Hon har funnit någon väg som ligger på ett par mil och det finns så många härliga galoppvägar, en som är flera km lång. Riktigt kul var det igår.
Nej, jag har väl egentligen ingenting att berätta. Oplanerad helg, Saxin jobbar. Vem vet, jag kanske ligger dyngförkyld i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0