nionde juni.

Fy, så trött jag är. Gäspar konstant och ögonlocken är tunga som bly. Det blev ju inte direkt överdrivet många timmar sömn. Kom i säng runt tolv och somnade inte en minut före klockan tre, sedan upp och hoppa halv sju. Just då kände jag av av tröttheten så mycket, den har kommit krypandes nu lite senare. När jag kom hem (kort skoldag för de icke fotbollsspelande individerna och som hade samvete att åka hem), redan strax före ett tack vare att jag fick skjuts, var jag såå nära att somna på sängen. Dessvärre var det en aning för varmt, förstås. Så jag tog min kudde och en fleecefilt och gick ut till studsmattan. Jag var helt säker på att jag skulle somna där, men inte. Den gubben gick inte. Jag hade verkligen behövt någon extra timmes sömn, jag ligger ju efter med jättemånga. Trist. Så efter studsmattevistelsen gav jag upp, gick in, kollade på film (kända skådespelare, men så urusel. mycket få bra scener. för övrigt känns det på gränsen till riktigt stört att kolla på film en sådan dag som denna), gick ut och solade någon halvtimme. Men jag förstår inte att jag inte kan sova. Det är totalt omöjligt. Jag kan inte slappna av. Ser inte fram emot kommande natt.
Nu ska jag alldeles strax byta om till ridkläder, ta in hästarna och sedan ta Mozart och åka iväg och rida lektion. Ska bli riktigt roligt, känner mig superpepp. Mozart har ju senaste gångerna gått riktigt, riktigt bra, så jag hoppas att det sitter i. Jag har ju inte haft möjlighet att rida honom på nästan en vecka. Han slängde ju av sig en sko, trasade på nolltid sönder hela framhoven, fast igår fick vi skon ditslagen åtminstone. Men han är i verkligt behov av en riktig omskoning. Den hästen har inte någon superb hovkvalité, inte. Skriver ganska triviala blogginlägg nu, men jag har inte speciellt mycket att berätta. Det händer inte överdrivet mycket i mitt liv för tillfället. Men; den här veckan är måttligt fullbokad.
Ikväll ska jag rida lektion, måste städa mitt rum (.. får väl se hur det blir med det).
Imorgon blir det plugget, klippa mig, ta med Saxin hem.
Onsdag kommer att bestå av att ta sig in till skolan, fortsatt tripp till Örebro för att inhandla det sista inför avslutningen. Sedan när jag kommer hem behöver jag hinna rida också.
Torsdag; yeap, här slutar jag minsann. Då är det slut på riktigt.
Fredagen blir däremot ganska lugn. Umgås med Saxin, försöka hinna rida, ta det lugnt. Städa lite kanske...
På Lördagen dyker det minsann upp en hel del folk. Kommer säkert bli trevligt.
Söndagsmorgon bär det av till Arboga, ska bl.a hem till Said y Kjell för härligt umgänge. Kanonkul!
Och sedan på måndagen börjar jag jobba. Ska faktiskt bli skönt att få jobba. Det kommer hindra mig från att vända på dygnet och jag kommer få vara lite på alerten. Det blir nog bra, ska vi se.
Spännande tider!
.. och hemskt lång text idag. Slänger upp lite bilder också bara för att jag tycker att det piggar upp så mysigt.

1. Snyggbejb    2. Sötbejb   3. en tjej   4. the world greatest babe!



      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild 3 ser lite små lömsk ut ;)

2008-06-09 @ 16:36:28
Postat av: gayen i brevlådan

himla tjusig tjej på sista bilen.. har du hennes msn? :D

2008-06-09 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0