tjugoförsta juni.

Idag är det förskräckligt jättesynd om mig (jag vet, ni som både kollar min bdb och blogg, det blir lite tjötigt).
Jag mår riktigt kymigt och lider av följande: Hosta, snörvel, nysningar, halsont, feber, huvudvärk, ledvärk och säkert något mer som jag glömt bort vid det här laget.
Så ja, lite (läs mycket) medlidande skulle sitta utomordentligt fint! :(
(för övrigt var det där en utav de första smilisarna jag någonsin gjort i min blogg.. kanske ni förstår allvaret nu!)
Har legat i stort sett hela dagen, har inte ens orkat sitta här. Har tagit ett par hundra bilder i min ensamhet, men det är också det enda.
Jag håller tummarna för att jag ska vara fit for fight på måndag, jag måste masa mig till jobbet hur ofrisk jag än är. Här har vi minsann inte råd att låta några slantar gå till spillo.
Jag skulle även behöva vara frisk tills imorgon för på schemat finns detta: besök i Arboga, reklamutdelning, långritt. Får försöka få några timmar sömn i natt... Men det är svårt att sova när man knappt får luft. Fy. Och så kissnödig man blir sedan då. Har vaknat bägge sjukmornarna nu pga superkissnödighet, vilket är ovanligt för att vara jag (nu går vi kanske lite väl långt i hur intressant mitt liv är...). Men vätskedrivningen är på g och man får inte behålla flytande ting någon längre tid.
Jag ska fortsätta min klagan.
Idag, till min förskräckelse när jag vaknade och mötte min spegelbild, har det blommat ut två jättefinnar på min näsa! Sådana finnar har jag inte haft sedan jag gick i 6an, då precis när alla finnarna bara kastade sig ut i mitt ansikte. Sedan har jag mest haft peppler (är det här också to much information?), ja, ända till nu dvs. Vad har jag gjort för ont? Inte nog med att de är knallröda och stora och skulle kunna tas för stoppljus, de gör så förbenat ont!
Fy.
Slänger upp lite bilder även idag. Lånet av Saxins kamera är helt underbart och jag är henne evigt tacksam!

1. Självömkan i dess högsta grad samt lite kreativitet
2. Hästsnygging!

 

Ska jag kanske klaga ännu lite till?
Det är ju åtminstone berättigad klagan jag kommer med i så fall,
och ja, jag har sagt det här förut (... och säger det igen).
Jag har ett x antal läsare varje dag,
varför inte bara lämna en ynka liten kommentar?
Jag känner mig totalt schizo!
Jag menar, hur svårt kan det vara att lämna ett litet:
"Krya på dig!" .. (för dig som är sympatiskt lagd) eller
"Idiotiska gnällspik" .. (för dig som tröttnat på min klagan) eller
"Du suger!" (om du föredrar lite yngre pubertala kommentarer) eller helt enkelt
"Du är bäst!" (för dig som är en schysst och ärlig typ)

Ha't bra! .. ni som inte är sjuka

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej lilla flickan.. själv är man bakis

2008-06-21 @ 21:44:59
Postat av: Jonas

Krya påååå dig

2008-06-22 @ 02:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0