tjugonde juni.

Inget trevligt uppvaknande idag, inte. En hemsk huvudvärk och andningsproblem, näsan är helt igentäppt.
Så nu sitter jag här i mjukiskläder, håret står åt alla håll, halsont, snörvlande och jag tycker nog allt lite synd om mig själv.
Äntligen ledig och jag får bara sitta/ligga still. Trist.
Men lite 'nytta' har jag gjort, fingrat lite på en av punkterna min fempunktslista.
Dock blir det ingen städning idag, får ta det imorgon om jag mår bättre.

1. Bok ivägskickad med a-post
2. Sjuktrösta mig.

  


22.13
Den här dagen hade nog kunnat vara lite roligare.
Ganska händelselös och det var länge sedan jag kände mig så rastlös,
kanske är det för att det är så stor skillnad mellan att ta det lugnt och att jobba på dagis.
Har åtminstone rusat runt och fotat allt och inget.
Slänger upp lite bilder.
Själv gillar jag när det finns bilder i bloggar,
blir så enformigt annars.

1. Vi testar lite fokus (gissa blomrasen)
2. Kreativiteten flödade
3, Så snygg är jag när jag är sjuk
4. Jag saknar Saxin något alldeles förskräckligt. Egentligen inte speciellt länge sedan vi sågs, men jag är ju van vid att vi träffas hela tiden... Ensamt!
5. Moder vispade ihop en tårta
6. Bror utövade omänskliga konster


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0