verkligen natt

Nu är det faktiskt riktigt mörkt utanför och jag börjar bli trött. Men sova tänker jag då inte göra. Har jag suttit och väntat på "dag och natt" i ett par, tre timmar så ska jag också se den. Nu är det bara fem- tio minuter kvar, tack och lov. Jag börjar ångra allt jag har bestämt mig för att göra imorgon, bättre att sova bort hela dagen. Nej, lite nytta måste jag väl göra, hur trist det än må vara.
Jag tycker att jag håller på och grejar dagarna i ända, ändå har jag ingenting intressant att komma med. Snart får jag börja hitta på om jag ska lyckas hålla den här bloggen vid liv. Skriva om alla fascinerande fester jag har varit på, alla vänner jag umgåtts med och diverse superintressanta saker. Kanske borde jag dra mig över till modeblogg, det verkar ju dra mycket folk ur alla målgrupper. "Idag har jag på mig: mjukisbrallor från intersport, strumpor från vemvetvar och en stor tshirt att sova i från.. gekås!" Men då gäller det för er, läsare, att skriva hur snyggt det är och hur fantastisk jag är. Nej, jag följer faktiskt en hel del modebloggar och tycker väl på sätt och vis att det är intressant.. eller snarare underhållande. Det finns några riktigt vassa.
Nu ska jag kolla film, sedan försöka sova.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0