ytterligare ett inlägg

Nu har jag också delat reklam vilket inneburit drygt 1,5h motion! Det är ju inte illa pinkat av en trähäst, det inte. Och så när jag kom hem för 45min sedan mockade jag, bytte vatten och fixade food till hästarna y hundarna. Tog nyss in hästarna och rastade hundarna. Full fart! Nu blir det åtskilliga avsnitt av greys och god mat här i min ensamhet. Trevligt.

Saxin är hemma igen!

Jag har gått och tänkt på en sak länge och nu måste jag säga det. Foppatofflor (och kopiorna och hans moster) borde strängeligen förbjudas! De är så grymt fula, plastiga och nej, fy! Jag vet att halva Sveriges befolkning för tillfället trampar runt i sådana, min mor har ett par, men det gör det sannerligen inte mer okej. Det spelar ingen roll hur sköna de är eller vad de nu kan tänkas vara för speciellt med tofflorna. De är fula och punkt. Ingen kan väl i alla fall på allvar tycka att de är snygga..? Och det finns faktiskt mängder med skor som är bekväma OCH snygga.


Kommentarer
Postat av: saxiiiin

pappa har gått och köpt sig ett par.. >< kräks

2008-06-28 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0