1666666666

Nu min vän, vill jag med en mystisk fanfar meddela: idag är jag, för allmänheten, 16 hela år!
Jag har idag fått köra bil tillsammans med moder nervös, dock på en avstängd väg eftersom jag ännu inte gått någon kurs osv. Nej, men se där. Jag kommer lära mig... det får ta den tid det tar!
För övrigt har jag lidit av grym mensvärk och illamående, nu är det en aning bättre. Ska om en stund gå ut och mata hästarna, sedan blir det god mat och filmmys. Har på tal om film precis kollat på Min frus första älskare, som vi fick idag när vi handlade två deodoranter och en tandborste. Den var.. lite händelsefattig, men helt okej. 2,5 smultron av 5. Ikväll blir det nog någon Cake som jag håller på att ladda ned, dock anar jag lite smått ledsamt att jag förmodligen redan sett den. Men ptja, får se om det blir något Arboga imorgon för min del, eftersom min arma mage strejkar.
have a nice time!

Kommentarer
Postat av: Noldor

Grattis Sötnos

2008-03-07 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0