ett stycke tisdagen.

Den här dagen har vart.. okej, förmodar jag. 
Först tre lektioner på förmiddagen, detta genomgicks smärtfritt. Därefter drog jag mig hem till Mojje för att hjälpa henne att städa. Eftersom hon har tre hundar, alla riktigt långhåriga, och två katter, var det hår precis överallt. När jag gick hem var jag pälsbelagd, inga överdrifter! Vi åt mat, fikade och så fick jag betalt, trots att jag varje gång protesterar och menar på att jag gör det för att jag vill. Det stämmer faktiskt, jag tycker hemskt mycket om denna äldre dam och innerst inne är jag ganska.. blödig eller möjligtvis omtänksam? Fast det beror på person och situation. Sedan har jag således hunnit med att umgås med bl.a Kristofer, Johannes, Beryl etc, så jag har precis kommit hem och ska nu alldeles strax sova. Thomas opererade sitt knä idag, får träffa honom på torsdag då jag vill höra detaljer om operationen, beroende på hur mycket han vet.
Hur som helst. Imorgon blir det skola, därefter är jag sannerligen oplanerad, vilket inte hör till vanligheten. Men nu när jag varken har sadel (sadeln är på omstoppning kommande vecka, om jag nu inte redan skrivit det vilket jag förmodligen, i min glömska, redan har) eller hel häst så finns det inte alltför mycket att göra.
Här sätter vi punkt.
GodnattGodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0