förgylld tillvaro

Sådär, då har jag avverkat snart två dagar tillsammans med Saxin, har vart trevligt.
Igår var vi bl.a på spexet för andra gången.. gjorde inte alltför mycket på dagen vad jag kan minnas. Mh, vi tittade på brokeback mountain, en lite smått underlig och speciell film.
Idag inledde vi dagen med att blada min reklam, Emilia hjälpte till när hon väl vaknade. Efter det åt vi frukost, gick en mil (!!!) m.m. Nu duschar Saxin och jag bröt vårt inte-sitta-vid-datorn-på-en-hel-dag-löftet. Men jag hade ingenting annat för mig, plus att mitt rum just nu är så grymt städat att jag förtjänar't. Om en stund blir vi gästade av mormor, morfar och Lolla, sounds good. Ptja... Ingen tid för detaljer, nu ger jag upp och öh.. fortsätter att inte göra någonting speciellt.

GodnattGodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0