frrredag

Har vart en lugn dag med väldigt underligt väder, må så sägas. Ena sekunden har det blåst något alldeles förskräckligt, det har snöat, vart på gränsen till regn, solen har skinit, molnigt osv, ja, nu börjar det bli vår, minsann. Det bästa är att det har frusit på i hagarna, så nu går hästarna torrt i alla fall. Och oj vad de busade igår, skönt för dem att komma ut i stora hagen. Ja, hur som helst så har jag idag skrivit ganska mycket, burit ett x antal kilo torv och hö. Duktigt! Imorgon blir det Arboga, trevligt umgänge.
Jag är ganska trött, eller okej, jag är jättetrött och borde egentligen sova. Men jag har ingen lust, har en aning för mycket att tänka på. Det ordnar sig, det gör det alltid, även om det känns tveksamt ibland.
GodnattGodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0