söndag kväll

Den här helgen har vart jättehärlig, länge sedan jag hade så roligt.
På fredagen (fredagar räknas som helg, definitivt) gjorde jag ingenting speciellt vad jag kan minnas...
Men på lördagen dök Saxin upp vid kvart över nio, då jag fortfarande låg i sängen och drog mig. Efter ett tag gick vi upp och åt frukost. Sedan gjorde vi väl ingenting speciellt, lagade mat åt pappa och bror. Därefter lade vi ned lite tid på att förgylla våra... ansikten och hår. Vi är så snygga, så. När  vi var klara åkte vi in till Örebro, blev avsläppta vid universitetet. Efter lite väntan (jag och Saxin var, jag vet att det låter otroligt, i mycket god tid!) var det dags för örebrospexet. Och jag må säga att det var bland det absolut roligaste jag någonsin vart på. Jag har i mina dagar vart på en del olika revyer, spex, teatrar etc. men det här slog det mesta. Hög standard, härliga skämt och.. det var bara helt jättebra! Jag och Saxin överväger att gå en gång till den 28:e, min kära mor påstod att vi inte är riktigt friska, men humor, min vän, humor!
Hur som helst, när vi kom hem på kvällen var vi riktigt trötta så vi kom i säng tidigt för en gång skull. Jag sov gott den natten!
Idag har vi vart i Arboga, jättetrevlig dag. Kristofer och Maria (bl.a) gjorde min dag flera gånger om. Ja, det har sannerligen vart en bra helg. Sådana helger borde det vara oftare!
Och så lyckades jag med något fantastiskt. Jag lastade Mozart helt själv i kväll, oundvikligen är jag stolt.. riktigt stolt!
Nu ska jag ut och mata hästarna, göra mig i ordning och sedan sova. Imorgon är det tänkt att jag ska upp tidigt och jogga/promenera en stund, duscha, skola, rida lektion... Fullt upp med andra ord.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0