städdag..

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att göra en ganska ordentligt röjning på mitt rum. Jag har lyckats fixa i ordning garderoben och fått undan i stort sett alla skor, kläder och galger, men än är det inte färdigt, nej, inte på långa vägar. Kvar har jag, förutom att plocka undan resterande prylar som ligger framdragna, att dammsuga, damma, torka golv, byta i sängen. Jag avskyr att städa!
Mh, ska om ett tag till f-bro och träffa lite kompisar, får se om jag uppdaterar något mer senare. Och förresten, vad händer egentligen med vädret? Senast igår pratade jag och Kristofer om att det verkligen började bli vår nu och så vidare, så vad är det här? Var nära en hjärtinfarkt i morse när jag såg ut genom fönstret och möttes av detta tjocka vita täcke! Jag tycker verkligen inte om det här. Det har snöat precis hela dagen, inatt också kanske?! .. Fruktansvärt, skandal! Jag blir ledsen, snö är så värdelöst. Jag skulle kunna skriva hur mycket negativt som helst om snö, därför samlar jag mig och stoppar ungefär här.

Lägger upp några bilder också..
1. Upptäckte under min städning idag att jag har drygt trettio par skor. Skonarkoman (alla är inte med på bilden)
2. Hittade så också mina gamla dockor, Berit, min favorit, tappar håret så jag preparerade henne med hårspray
3. Det är våffeldagen idag. Jag åt våfflor! (Det är en historia i sig.. att jag inte kan laga mat är ingen nyhet och våffelsmeten som skulle räcka till drygt tio våfflor blev fyra och en halv. Det var smet överallt, våfflorna brände fast.. katastrofalt!)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0