tjugofjärde mars

Ska göra en sammanfattning av min dag, förhoppningsvis inte alltför lång.
Dagen började med att jag gjorde mig i ordning och åt frukost hemma hos Saxin. Sedan kom Kristofer och hämtade mig, liiite försenad, men det gjorde ingenting. Ja, hela förmdidagen har jag umgåtts med honom, åkte ut på landet, fikade, hade det jättetrevligt. Efter det blev det lunch i Arboga och därefter 'promenad' med bl.a Kristofer, Saxin, Beryl, Felicia, Emelie och Fredrik. Träffade Rebecka idag också, synd att det inte blir oftare.
Ptja, efter den trevliga händelsen var jag ett tag med Kristofer och Beryl innan Kristofer skjutsade mig hem. Så nu är jag med andra ord hemma, kollar på några avsnitt av greys och börjar få ont i halsen, inklusive huvudvärk. Jag har inte vart riktigt förkyld en endaste skoldag hittills, är det då inte typiskt om jag blir sådär rejält sjuk nu under lovet?! Lite lagom roligt sådär.
Hur som helst har den här dagen vart underbar!
Ikväll blir det nog Wallander och ptja.. Dessutom måste det bara tilläggas att jag fick hälsningar från London idag; tack Madde!

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0