torrrsdag

Uppdatering följer ikväll... på återseende!

Så, nu har jag lite tid över för att skriva ett par rader.
Idag var det plugg, gjorde ingenting som kan klassas som ansträngande, snarare tvärtom. Vi slutade tidigt, så nu är det lov. Woho! När jag kom hem beställde jag lite kläder från HM, får se om jag behåller något när det väl kommer. Har såväl också hunnit med en sväng till Arboga, träffade Saxin, Kristofer, Fredrik, Johannes, Maria m.f och så Thomas som är nyopererad, men han hoppade gladeligen runt på sina kryckor.
Imorgon blir det lite jobb, överväger att ta mig an mitt rum. Fortfarande tveksam, det är minsann inget litet uppdrag, så jag får se. På lördag blir det lite allt möjligt, bl.a ska jag bruka umgänge med f-gänget. På kvällen blir det helt andra grejer. Trevligt! På söndag blir det Arboga, dela reklam etc. ska förmodligen också sova hos Saxin. På måndag morgon ska jag träffa Kristofer, sedan luncha med honom och Saxin med många fler. Jag är ganska fullbokad, må så sägas. På tisdag blir det sadelprovning, onsdag ska jag klippa mig, luncha med Maria, Kristofer m.f osv, får se vem som sover hos vem efter det också. Blir nog alldeles ypperligt i slutändan.
Hur som helst...
Just nu känner jag alldeles för mycket, översvallande.
Jag hatar att just du fick mig att känna såhär!

GodnattGodnatt!


Kommentarer
Postat av: Noldor

Fint inlägg.. verkar vara bråttom :P

2008-03-20 @ 18:09:21
URL: http://Noldor.blogg.se
Postat av: saxiiiiiiiiiiiiiiiin

Vi kommer inte ha tid för att vila på våra lov. -.- Jag är rik nu i vilket fall vill jag rapportera förandra gången. :')

2008-03-22 @ 01:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0