tjugoåttonde maj.

En liten pojke på elva år, hur kan en sådan ha databeroende? Hur kan jag ens behöva konkurrera med en sådan liten typ? Sanslöst!

Slänger in ett par bilder från gårdagen för er som inte känner för att uppsöka min bdb.
Följer möjligen en uppdatering framåt kvällningen. Hinner inte skriva mer nu eftersom det finns andra som tydligt måste in.

Bild1. The handsome guard.
Bild2. Samlad ätarbild.
Bild3. Jag och Saxin (den här var då från lördagen)
Bild4. Min jacka har anlänt! I'm in love

          



22.09
Ovanligt många besökare under kvällen. Beror det på att jag nämnde något om en uppdatering eller.. är jag helt enkelt populär?
Jag hade egentligen inte tänkt göra någon fortsättning ikväll. Jag är trött och tänker nog sova ganska snart.
Imorgon får jag en liten sovmorgon, men måste väl upp absolut senast klockan 9 för att ge hästarna föda. Sedan blir det promenad ned till byn för att låna moped och därefter vidare till skolan. Jag måste lämna in hemkunskapsuppgiften, den där om bostad, annars blir det inte något bra betyg för mig, inte. Ansvar, må jag säga. Nästan så jag blir oroväckande ambitiös. Det här får inte gå till överdrift, det är ju trots allt bara ca 7 vanliga skoldagar kvar. Vi gör i stort sett ingenting på lektionerna, få lärare noterar/bryr sig om man är på lektionen eller inte (naturligtvis finns de här principiella typerna som ska ha allt efter en viss kant...).
Var iväg till ridhuset med Mozart och jag finner inte ord. Så bra som han gick idag har han sannerligen Aldrig tidigare gått. Jag trodde det var en tillfällighet i måndags, men så idag, jag var helt mållös och det enda jag fick fram när mamma kom var: "fantastiskt.. fantastiskt!". Blir nog kanske tävlingsdebut för mig och Mozart inom en gaanskaaa snar framtid om det fortsätter såhär.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar onsdag! :)

2008-05-28 @ 15:41:20
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

snygg jacka har en liknande fast mörk ;)

ha det finast mvh J

2008-05-28 @ 15:47:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0