tjugonionde maj.

Jag skriver just nu ett inlägg från en dator som står innanför skolans väggar. Det är elevfritt och endast ett hopskrap av lärare är kvar.. och så jag. Kom hit och lämnade hemkunskapen och sedan blev jag kvar. Har till och med käkat här! Ska nog ta och dra mig hemåt inom en ganska snar framtid.
Lånade E:s moppe hit och den gick som på räls. Jag vill inte ens ha tillbaka mitt.. fordon. Jag skulle tro att min gula ultra går bättre än den där sketna mopeden. Men "nu går den såååå mycket bättre", enligt en viss familjemedlem. Yeah, right.
Inom en dryg timme är den databeroende lilla skunken hemma igen, så då kommer jag ju i alla fall inte ha något att göra. Ikväll blir det väl Arboga, skulle jag tro. Träffa Saxin m.f och så imorgon kommer hon farandes hem till mig minsann. Blir väl ridning, Nisses och så lite vaxning om vi följer vår planering. På tal om vaxning så var nog min sista rakning gjord idag, sedan måste det sparas. Jobbigt. Smärta!
Nej, nu ska jag väl återgå till att vara lite social. Eller något i den stilen.
Skriver kanske lite mer senare idag.
Tjarrå!

17.05
Jag mår illa och har en grym huvudvärk.
Jag hatar värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0