tjugotredje maj.

1. Gårdagen gick smärtfritt. Jag och fröken P fick faktiskt en hel del positiva kommentarer, "en av de tjusigaste montrar de sett". I och för sig var det då och då en aniiing segt, men visst, trevliga var vi så att det stod härliga till. Bilder finns på pappas mobil, får se när jag lyckas få över dem (.. OM jag lyckas få över dem, det strulade igår). Jomen när de väl finns på datorn så kommer de förmodligen att läggas upp här.
2. Nu har vi stått vid montrarna en liten stund och sett ett gäng 7or passera, sedan packades den ihop. 4-5 veckors arbete revs ned, vecklades ihop, kastades. Sorligt. Onödigt.
Nu har vi so, jag och fröken P har redan avklarat Öken fullständigt så just nu kollar jag "tågtider". Hrm. Efter det här engelska, lunch och så slutligen handboll. 9a i finalen mot 9d, vi hejar sannerligen på 9a. Jag har ingen lust att spela överhuvudtaget...
3. Vid 14 kommer moder Abraham och hämtar mig för att åka vidare till Örebro. Spännande! Saxin kommer också in och joinar... efter en del om och men föregående dag.
4. Jag har precis märkt att jag hela tiden upprepar saker jag redan berättat. Varför? Jag har verkligen ingenting intressant och nytt att förtälja. Händelselöst. Lamt!
5. Upp-pumpade silikonrattar bidrar till en framåt lutad position (framåtlutad eller framåt lutad?), har vi nyligen konstaterat. Tungt!
6. Sista avsnittet av andra avenyn sändes i tisdags. Än en gång frågade jag mig, varför i hela fridens namn har jag varit som besatt av denna skitserie? Jag vet svaret. Anders Nordahl och den handikappade.. fast han dog ju han också..
7. Har ätit något slag av pizza två gånger den här veckan. Resultat: Fetare än någonsin.
8. Idag är det final på 'min' fjällräven jacka på tradera! Oliiidliiiiigt spännande.
9. Jag tror att the folks på den här skolan har något emot mig.. och fröken P!
10. Alla vill ha sex med mig idag.

21.50
1. Jag känner för välordnad listform idag, därför fortsätter jag i samma anda.. (kanske borde det här ha varit nummer 11..?!)
2. Detta skall konstateras: jag är för tjock för att köpa en snygg och sofistikerad klänning. Kommande veckor blir det morotsdiet och någon avslutning blir det inte för mig. Jag ska sitta hemma och äta istället... morötter!
3. Fjällräven jackan är MIN! Blev världens budgivning runt 20 men jag fick den för 311:- plus frakt. Men varför skulle det gå vägen med den jackan, min älskling?! Antingen så: *Hon skickar en tegelsten istället för jackan, *Den är trasig, *Jag är för tjock.
4. Jag sitter nu hemma hos Saxin. Vi har solat solarium. Min kropp har precis slutat hetta och det känns behagligt. Ni skulle bra gärna vilja veta hur überbrun jag blev.. HA! Jag fick en aning klaustrofobi i den där apparaten, men skönt var det!
5. Saxin provar kläder. Hon är snygg i rosa.
6. Jag måste få klara tio punkter.. dock är det slut på fantasi.
7. Internet vägrade fungera när vi kom hit, då det var åtta min kvar av budgivningen. Tack och lov var det ändå ingen som budade...
8. Imorgon ska jag och Saxin ut och resa.
9. På stan träffade jag och Saxin en väldigt pratglad farbror. Han sade att: "Ingen vill ju prata med en idiot som mig, de märker ju att jag är lite på kanelen." Han berättade både det ena och det andra men så sade han om sina alkoholvanor: "Men ni vet.. jag mår jäävligt bra!" Kul kille, så promenerade han vidare efter en stund... Jag och Saxin hade länge ett leende på läpparna efter den händelsen.
10. Nu ska vi steka hamburgare. Önska oss lycka till! ..

00.59
En liten uppdatering med fem punkter, enbart därför att jag är rastlös och väntar på Saxin.
1. Jag och Saxin har kollat på Horton. Rolig film. Får 3,5 cyklar av 5. Hade en liten tänkvärd tanke, precis som de flesta barnfilmer.
2. Jag är verkligen supertrött och borde ha gått och lagt mig för åtminstone ett par timmar sedan.
3. Jag ska upp Senast klockan 9 imorgon bitti.
4. Ett ord: Buss.
5. Vi har stekt ägg och nu duschar Saxin. Min kropp har återigen börjat hetta.. (jag är för het!)

GodnattGodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0