trettonde maj

Helt okej dag och imorgon är det studiedag, nästan för bra.
Blev dessutom säkrad ett G i spanska idag, fick bra resultat på provet, för att vara jag då.
Och sedan blev jag nästan helt garanterad ett G i matte också vilket kändes toppen!
Som jag har oroat mig och nu verkar betygen bara gå uppåt, åtminstone i jämförelse med tidigare terminer.
Fortsättningsvis har jag väl egentligen inte överdrivet mycket att förtälja.
Hur som.
Det är verkligen tacksamt att ha någon man kan ventilera tankar inför.
Att det finns någon som ställer upp och är generös med sin dyrbara tid.
Någon som tänker på allt annat än sig själv och som (..till synes) bryr sig.
Jag är evigt tacksam och den här personen kommer jag aldrig att glömma.
Någon som finns där när man behöver prata om sådant som man inte jätte-
gärna pratar om med sina föräldrar.
Tack!


21.03
Har jag nämnt hur skönt det ska bli med studiedag imorgon? Jaså, det hade jag, ja..
Har i de senaste inläggen skrivit så genant lite att jag nästan känner mig tvungen att uppdatera med några små meningslösa rader. Inte nödvändigt, men tvångstankar är en aning svåra att förhindra.
Ska alldeles, alldeles strax ut till pållarna. Ta in dem, mata, vattna, klappa. Nej, men med andra ord är det dags att göra lite nytta. Var nyss nere i Centrum och träffade some people. Och på tal om ingenting vore det helt okej för mig om värmen kunde komma tillbaka. Idag har det sannerligen varit på gränsen på för kyligt. Kanske man resonerar så för att man den senaste veckan blivit så bortskämd. Och så slutligen, Grattis till syo med familj för nykomlingen i familjen (den ska enligt kommentar komma ikväll/inatt).
Med Rod Stewarts hest sjungande röst i bakgrunden, rosa himmel som jag ser genom fönstret och vetskapen att morgondagen kommer innebära sovmorgon.. så känns det bra gött.
Just ja(!!!). Om Du eller Känner Någon som är en hejare på att fixa hår så meddela mig, snälla! Har avslutning den 12:e juni och det har blivit lite problematiskt. Hårfrisören (en kompis) skulle fixa mitt hår, men hon är dessvärre bortrest och då frågade jag en annan (min vanliga hårfrisör), men att betala 750:- för att fixa håret till en avslutning i 9an kändes lite väl påkostat. Så Snälla, jag ber på mina bara, knubbiga knän om att någon ska hjälpa mig. Jag ber verkligen jättesnällt?! (Saxin, om det verkligen inte finns någon så Måste du hjälpa mig. Se det inte som att jag inte vill ha din hjälp, för det vill jag. Men det hade varit kul med någon som är en riktig hejare på uppsättningar och dylikt. Jag tycker att du är snygg och har flinka fingrar!)
Så, vad ska man säga..?
1. Hjälp mig med håret!
2. Lycka till med barnafödandet!
3. Lämna en liten hälsning, en puss eller något annat trevligt!
4. GODNATT!
[det är inte helt omöjligt att det dyker upp ännu mer text senare. Här lär jag nog bli sittandes hela kvällen i brist på annat...]

Kommentarer
Postat av: 32åringen

Bebis ikväll/inatt. Åker in om nån timme! Ses om ett par veckor! Tur att det finns hjälpmedel!

2008-05-13 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0