frågorochsvar.

Din bästa vän:


Vad har hon för hårfärg just nu?
  Brunt.
Brukar hon färga håret? Ja.
Vilka färger har hon haft? Blond. Brun. Så vitt jag vet.
Vad har hon för parfym? I alla fall en som jag gillar. Jag brukar sno av den.
Vad brukar hon använda för smink? Allt möjligt. Mascara. Puder. Foundation. Rouge. Allt möjligt.
Vad är det erat första minne? Barnkalas. Att vi blåste i serpentiner.
Vad heter hon i andra namn? Jag har glömt det just nu. Nåt som är likt mitt iaf. Therese? Pinsamt.
Vart bor hon? Arboga.
Är du avundsjuk på henne? Nej. Eller jo. Hon är snygg.
Hur lång är hon? Lite längre än mig.
Vad heter hennes syskon? Alla börjar på M. Känns onödigt att skriva ut det.
När träffades ni? När vi var små. Typ tre, fyra, fem någonting.
Hur träffades ni? Genom våra mammor. Hon kom hem till mig och vi hade tebjudning.
Vad går hon på för sporter? Hon rider. Häst.
Vad brukar hon göra på helgerna? Allt möjligt. Umgås. Dator. Tv. Häst.
Vad brukar hon göra efter skolan?  Häst. Typ.
I vilken skola går hon i? En i Köping.
Har ni kramats? Jahadu!
Har ni pussats? Njä.
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Njaha.
Har hon fräknar? Några. Om jag minns rätt.
Har ni kollat på film någon gång? Massor av gånger.
Har ni bråkat någon gång?  Ja.
Har ni sovit i samma säng? Hm. Njej. Eller johodå! Minst två gånger!
Har ni skrattat tills ni gråtit? Ohja! Det är nåt vi har!
Har du sett henne gråta? Ja.
Vad gjorde du då? Fanns där.
Har hon sett dig gråta? Det tror jag.
Vad ska ni göra i sommar? Vi har planerat mycket. Resa bland annat. Det blir nog inte så mycket.
Vad har hon för färg i sitt rum? Rödaktigt?!.. med snyggaste fondväggen någonsin!
Har hon svikit dig någon gång? Njajj..
Har ni pratar i telefonen någon gång? Jahadå.
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Utan tvekan!
Älskar du henne? Mycket!
Och sist, vad heter din bästa vän? Saxin.



dagens saknad: emelieoscarsson!
dagens låt: regina spektor- somedays
dagens frisyr: tuperat utsläppt med snedlugg.
dagens klädsel: först; kjol, stövlar, röd kofta, svart ttröja, sjal. nu; prasselbrallor, mjuktröja, grön ttröja.
dagens senare: kolla film med mamma.
dagens drog: ingenting speciellt.
dagens tråkigaste: hm. vädret.
dagens finaste: Saxin!
dagens måste: skriva brev till praktiken.
dagens kärlek: bubbelvatten.
dagens mående: lite huvudvärk. ganska glad. lite trött.
dagens tanke: "undrar när jag behöver gå upp i morgon"
dagens just nu: regina spektor, bdb, blogg, msn.



1. Hur gammal är du om fem år?

21år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Bland annat Saxin.

3. Hur lång är du?

typ, 1,74

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Åh. Hm. The big hit, kanske.

5. Vem ringde du senast?

Tommy.

6. Vem ringde dig senast?

Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"just de, lyx ;)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Hm. Lite olika.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

Nu.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå för det mesta.

12. När vaknade du i dag?

Klockan fem i nio.

13. Vilken är din favoritjulsång?

Jag har ingen.

14. Vilken är din favoritplats?

Stallet.

15. Vilken plats föredrar du minst?

Omklädningsrum.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Någonstans långt härifrån. England-någonstans vore inte helt fel.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Inbrott och eld.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Hm. Jag vet inte.

19. Hur stor är din säng?

Lagom.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Trosor och ttröja iaf.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

En vanlig och en hjärtkudde.

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett.

24. Vilka städer har du bott i?

Inte en endaste.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor.

26. Är du social?

Ibland så.

27. Vilken är din favoritglass?

Alla.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Cheesecake & Kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?

Nja, sådär. Ibland. Ibland inte.

30. Tycker du om kaffe?

Sannerligen verkligen inte.

31. Vad dricker du till frukost?

Bubbelvatten, the eller mjölk.
Egentligen oboy.
Men min mamma tycker det är onödigt.
Så vi har sällan oboy hemma.
Nu har vi det.

32. Sover du på någon särskild sida?

Olika.

33. Kan du spela poker?

Typ.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Det är väl trevligt under rätt förhållanden.

35. Är du en beroendemänniska?

Njadå.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Njet.

37. Vill du ha barn?

Njej.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Lite engelska. Ett par meningar spanska. Ett par ord arabiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och grejer till hästen.

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej, inte direkt.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Bonde söker fru, naturligtvis!

44. Kan du rulla med tungan?

Öh. Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Pontus! Och Saxin!

46. Sover du med gosedjur?

Nej

47. Vad har du för ringsignal?

Håkan Hellström - jag hatar att jag älskar dig

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Det finns väl lite, tror jag.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En cocacolaburk.

50. Flirtar du mycket?

Njej

51. Kan du byta olja på bilen?

Förmodligen inte.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Alltid. Varje dag. Flera gånger.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Åh, syskonkärlek.

54. Läser du dagstidningen?

Yes.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Självklart.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rixfm! eller p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

anteckningar

59. När var du i kyrkan senast?

Öh. Typ. Aldrig?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Thomas.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Typ aldrig. Tält är inte min grej.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Hm. Saxin gav mig choklad. Det var gulligt!


Kommentarer
Postat av: saxin

älskadevän!<3

2008-11-16 @ 21:14:32
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0