How Love Should Be

Ibland gör någon min dag.

Vaknade av att pappa väckte mig kvart över elva.
Åt frukost i form av kycklinggryta klockan ett.
Gick med pappa till jobbet.
Köpte choklad.
Hälsade på mormor och morfar.
Fick en hund.
Gick hem med hund som inte ville hem.
Kom hem.
Åt choklad.
Ut till hästarna.
Mockade i över en timme.
Frusna bajsar is the shit.
Fixade klart.
Mamma kom ut.
Godmorgon.
Tog in de stora pälstäckta djuren.
Klapp.
Hämtade kartonger.
Gick in.
Lyssnar på Tyler Hilton.
Härlig kille.
Ska nu packa ner mitt rum i bruna pappkartonger.
Packa ner mitt liv.
Mitt liv 0-16snart17 år.
Nu ska det bli nytt.
Oh.
Ikväll blir det cola och inget Wallander.
Den är redan sedd.
Och så ff.
En fet fest.

smek mina läppar med dina sträva fingrar.
fäst mig med din blick, håll kvar.
se mig.

Kommentarer
Postat av: manuela

tack så mycket:)

2008-11-23 @ 18:18:03
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har lagt upp ett julklappsbyte i min blogg,spana in o se om det är ngt för dig!

2008-11-23 @ 19:24:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0